יום שני, 19 בספטמבר 2016

כוורות לילדים ונוער

רכישת כוורות לילדים ונוער נועדה להגשים מספר מטרות חשובות:

·         להוות אמצעי אחסון לצד הארון או במקומו.

·         להוות אמצעי אחסון ממודף בחדר הילד או הנער.

·         להוות אמצעי אחסון יעיל, חסכני במקום ומרווח את החדר.

מכך אנו למדים כי כוורות לחדרי ילדים ונוער אינן מהוות מדפים מזדמנים אלא חלק ניכר מתכולת האחסון בחדר. הסתמכות על כוורות מביאה עמה בשורה כזו: היא פוטרת אתכם מלהתקין כונניות, לחפש מדפים לציוד המחשב וכד'. כאשר קיר שלם מאובזר בכוורת, זה פותר למעשה את כל בעיות האחסון בחדר. לא רק את בעיות האחסון זה פותר אלא גם את בעיות חוסר המקום שיוצרים לרוב התקני אחסון מסורתיים יותר כמו ארונות, כונניות ומגירות. כשאתם בוחרים כוורות לילדים ונוער חשוב לעשות זאת על פי אמות המידה הבאות.

עיצוב הכוורות

עיצוב הכוורות הוא חשוב להתפתחות חדר הילדים והנוער. חשוב שלא לבחור כוורות שישבשו את העיצוב או יערערו עליו אלא כאלו שיתחברו לסגנונו. חשוב לבחור כוורות בצבע של הקירות והמרצפות, כמו גם השטיחים, אך לשחק עם עיטור הכוורת, למשל על ידי בחירת פרזול בצבע נגדי.  מומלץ להתייעץ עם מעצבי הפנים בחנות בטרם תפנו לרכישת כוורת לילדים ונוער באופן סופי.

בחירה לאחר מדידה

חשוב ליישם את הבחירה רק לאחר שמדדתם את השטח של הצבת הכוורת. ידיעת מידות האורך והרוחב של הקיר/ות תספיק לכם כדי לגשת לחנות, לקחת מידות ממדף בודד ולחשב האם כמות המדפים הרצויה לכם תיכנס בקיר, אם לאו. מה שחשוב – לבחור לאחר מדידה כדי לא להיות מופתעים בהתקנה עצמה של כוורת המדפים.

בחירת כוורות מחומרי ייצור עמידים

על אף שבחנות זו כל מה שתבחרו יהיה עמיד למשעי, אך כדאי שתלמדו מספר עובדות מעניינות במידה והחלטתם לגשת לחנויות אחרות: עץ – חשוב שיעבור אימפרגנציה ושימון דו צדדי. כמו כן חשוב שיהיה עשוי מסוג איכותי כמו קומרו, איפאה או עצים אקזוטיים כמו טיק, סקויה, אורן, ברוש לימוני וכד'. מתכת – חשוב שתהיה אלחלד ומומלץ שתהיה עשויה מחומר שלא צריך סיוע מלאכותי בתכונה זו כמו אלומיניום או נירוסטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה