יום רביעי, 29 ביוני 2016

עיצוב דלתות פנים מעץ סנדוויץ' לחדרי נוער

עיצוב דלתות פנים מעץ סנדוויץ' לחדרי נוער

עץ סנדוויץ' – הוא לביד, הוא עץ אשר מורכב מכמה סוגים. כשמתבוננים על הדלת מהצד, מזהים מיד את מוטיב הסנדוויץ': בעוד שחומר אחד נמצא בצדי הדלת, במרכז הפלטה נמצא חומר שונה לחלוטין, כהה או בהיר יותר ממנו. היתרון בעיצוב זה: מחיר זול ואטרקטיבי עבור מוצר עץ מלא: לא טריוויאלי בכלל, אבל כאשר החומר לא אחיד, יש ירידת מחירים. בנוסף, העיצוב הרב שכבתי של הדלת מוסיף המון גם לממד העיצובי של החדר, בייחוד כאשר הדלת פתוחה ורואים את הצד שלה.

בחירת הציפוי לדלת הסנדוויץ'

הציפוי יהיה ציפוי למינציה - ציפוי אידיאלי עבור דלתות לבודות מעץ סנדוויץ'. הלמינציה גם תבריק את הדלת וגם תשמור עליה מפני דהיית צבע. זהו ציפוי שמשמש, למעשה, גם פונקציונלית לשמירה על הקיים, וגם עיצובית בשל כך שהוא מבריק מאד את הדלת והופך אותה למוצר דקורטיבי במיוחד.

בחירת צבעי הדלת ועיצובה

חשוב לבחור את קומבינציית עצי הסנדוויץ' שתאפיין את הדלת שלכם – כמו שצריך: את זה עושים עם מומחה דלתות מטעם חנות השיווק אשר ימליץ לכם על הדגמים המומלצים והחמים בענף. בנוסף, חשוב לדעת לבחור פרזול, בדגש על ידית הנשיאה של הדלת על מנת להעניק בוסט עיצובי רציני לחלל החדר.

בחירה בחומר להגנה פיזית על הדלת משברים וסדקים

אם הציפוי מגן עליה מדהיית צבע ודואג להבריק אותה, יש צורך בחומר נוסף שידאג לחיזוק משמעותי של הדלת תוך הקטנת הסיכוי לספוג שבר או סדק. את זה עושה הפולימר: יצרן דלתות פנים מעץ סנדוויץ' המכבד את עצמו יוודא שהדלת שלו נטבלה בפולימר לפני שהועמדה למכירה.

גיבוש מתווה הדלת ביסודיות ובאדיקות לכל בית ומבנה

אנו נסייע לך, לקוח יקר, להגיע לדלת המתאימה ביותר למבנה שלך הן מבחינת חומרי הייצור, הן מבחינת הציפוי, וכמובן מבחינת עיצוב ומראהו החיצוני של הפרזול: מעטפת הדלת וידית הפתיחה. אנו נספק לך תעודת אחריות רבת חודשים/שנים על הדלת, ונספק שירות בזמן אמת במסגרת תנאי האחריות: תחזוקה, שיפוץ, תיקונים ועוד מגוון שירותים לדלת ולרכיבי הפרזול שלה.

עיצוב דלתות פנים מעץ סנדוויץ' לכל חדר בכל מבנה היכנסו לאתרי החברות המובילות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה