יום ראשון, 29 במאי 2016

חדרי ילדים בעיצוב כפרי

חדרי ילדים בעיצוב כפרי

ילדים יאהבו סגנון כפרי וחם ולכן, ניתן למצוא בהרבה חנויות רהיטים חדרי ילדים וארונות הזזה בעיצוב כפרי. יש לציין, כי חדר ילדים בסגנון זה, מבוסס על מראה, המשלב חומרים וצבעים ששואבים את ההשראה מן הטבע. ילדים, אוהבים את החיבור לטבע ואת המראה הכפרי של העץ המלא, מה שמקנה להם חום וביטחון. המוקד המרכזי בחדר השינה של הילדים, תהיה המיטה כמובן, היא חייבת להיות גדולה ולמשוך את תשומת הלב. החומר המומלץ, הוא כאמור העץ הטבעי, ע כל גווניו וסוגיו. ניתן למצוא גוונים בהירים או כהים של עץ מלא. שילוב של העץ הטבעי, עם מוצר טקסטיל, יפיץ מראה עליז וחמים בחדר, מה שהילדים לבטח אוהבים וישמחו לארח את חבריהם בחדרם.

אין צורך בהתאמה מושלמת בין הרהיטים

חדרי ילדים בעיצוב כפריהמראה בכפרי של חדר הילדים, אינו מחייב התאמה מושלמת בין הפריטים השונים. ניתן לרכוש פריטים שונים בחנויות רהיטים ולעצב חדר בסגנון מיוחד לחלוטין ושונה מאלה שאנו רואים באולמות התצוגה. תהיה לכם יד חופשית לעצב את חדרי ילדים בעיצוב כפרי. ראש  המיטה, חייב לבלוט, מעבר לקווי המזרון וליצור מראה של נוכחות חזקה וקווים בולטים. ניתן למצוא ריהוט שעבר שחזור שהוא אותנטי וכפרי, או כאלה רהיטים שעיצבו ותם במיוחד בעיצוב ייחודי וחמים זה. שידות לצדי המיטה באותו גוון העץ של המיטה, כאלה שיהיו בהם פיתוחים מעניינים, או שילוב של פזול מעץ, יקנו את הטאץ' הכפרי הראוי לחדר הילדים בסגנון זה.

אלמנטים נוספים שיגרמו לעיצוב כפרי מיוחד

ניתן למצוא אלמנטים נוספים, כגון ספסל בסגנון כפרי, המכיל תא אחסון של חפצים, כגון צעצועים ומוצרים שונים. גם התאורה בחדר שהוא בסגנון כפרי, צריכה להיות בגוון רומנטי צהבהב מה שיקנה את המראה האותנטי של חדר בכפר מרוחק, כאילו חזרנו לתקופה של פעם, תקופה נינוחה יותר, עם הרבה נוסטלגיה וחמימות. שידת מגרות מאסיבית לאחסון של מצעים, גרביים ולבנים ועוד, תהיה חלק מהריהוט הנדרש לחדר ילדים זה. חשו להביט בעיצובים השונים של חדרי ילדים בעיצוב כפרי, כך שיהיה לכם מושג מה הסגנון שיהיה אהוב עליכם ועל ילדיכם, כך שתהיה לכם כבר דעה מגובשת לבחירה הנכונה של חדר הילדים הכפרי.

2 תגובות:

  1. Vint Ceramic Art | TITNIA & TECHNOLOGY
    Explore titanium flat iron an all casinosites.one new “Vint Ceramic Art” worrione.com project on TITNIA & TECHNOLOGY. Our team https://tricktactoe.com/ of sculptors and 메이피로출장마사지 artists have created new and

    השבמחק
  2. If the player’s hand is price 5 or much less, another card is added. When it’s equal to 6 or more, the participant 우리카지노 stands, whereas the dealer stands with 6 yet takes another card with 5 or much less. As soon as the bets are decided by Aussies, two cards are given to participants .

    השבמחק