יום שלישי, 19 באפריל 2016

טיולים עם חברים

טיולים עם חברים

טיולים עם חברים יכולים להיות הדבר המהנה והמגבש ביותר, אך עם זאת, טיולים עם חברים יכולים להיות מתכון להרס החברות. לכן חשוב מאד כאשר מתכננים טיולים עם חברים, להתארגן על כך מספיק זמן מראש ולבצע עבודת הכנה טובה, כדי להשאיר טיולים אלה בגדר של חוויה חיובית ולהמנע מלהרוס את החברות. אז כיצד מתכננים טיולים טובים עם החברים?

קודם כל, חשוב לבחור יעד נסיעה שמקובל על כולם, נכון שלא תמיד אפשר להגיע להסכמה מלאה, אך ברגע שכולם יסכימו על יעד הנסיעה, יהיה הרבה פחות מקום לחיכוכים בהמשך. אם ישנם מתנגדים, אפשר לנסות לשכנע אותם ואם מסע השכנועים לא עובד ועדיין ישנם מתנגדים, נסו לחשוב על יעדים אלטרנטיביים, בכלל זה, נסו להיות כמה שפחות מקובעים. לאחר קביעת היעד, אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנושא של טיולים עם החברים שלכם, הוא תיאום ציפיות. הרבה אנשים לא מודעים לחשיבות של תיאום ציפיות לפני טיולים, או שלא עושים זאת כהלכה, ואז במהלך הטיול סובלים מבעיות שונות שנובעות מחוסר תיאום ציפיות בין החברים. אם תעשו פגישה מסודרת לפני שאתם יוצאים לכל מיני טיולים ותכריזו על העדיפויות שלכם והרצונות שלכם, כל אחד בתורו, תוכלו להיות מודעים הרבה יותר לדברים, כך שבזמן הטיול לא יהיו לכם הפתעות. שלישית, טיולים עם חברים אומרים ויתורים והתפשרויות כל הזמן. צריך לזכור שקבעון ועקשנות אינם תורמים להצלחת הטיול. ברגע שתדעו לוותר ולהתפשר לגבי החלטות ורצונות שונים אשר מובעים במהלך הטיול, כך תתרמו להצלחה שלו, כמובן חשוב לבחון שהוויתורים וההתפשרויות מגיעים מכל הכיוונים ולא רק מצדכם, זהו מתכון טוב לטיולים טובים.

טיולים טובים הם כאלה שקובעים עליהם יעד מוסכם, מבצעים תיאום ציפיות הולם ובמהלכם מוותרים ומתפשרים, אם תעמדו על אלה, טיולים עם חברים יהיו הנאה וכיף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה