יום ראשון, 12 בפברואר 2017

ארונות לחדרי שינה טיפים


בחירת ארונות לחדרי שינה אינה קלה ופשוטה, שכן זהו אחד הרכיבים המרכזיים בחדר. כאן, נעלה מספר טיפים שיאפשרו לכם לצלוח את המשימה בקלות רבה יחסית, ולהטמיע בביתכם ארונות דקורטיביים בהתאמה מלאה לעיצוב ולדקורציה שמסביב. חדר השינה מכיל רבדים שונים שחשוב להתייחס אליהם כאשר מציבים ארונות בו:
·         מיטת השינה.
·         חלונות החדר.
·         דלתות החדר.
·         מסגרות, משקופים, פרופילים ופרזול 3 סוגי הרכיבים שלעיל.
בחירת העיצוב המיטבי ביותר נעשית על פי אפיון בצורות ובצבעים של הרבדים הללו ובחירת ארון הקרוב אליהם בסגנון על מנת שיהווה המשך עיצובי מן המעלה הראשונה.

טיפ מס' 1 – בחדר קטן העדיפו ארונות לחדרי שינה בגרסה כהה

חדר קטן יוצר צל ותחושה שהחדר כלוא, ולכן הטמעת ארון בהיר בתוכו עלולה ליצור אפקט של עיצוב כלוא. לעומת זאת, כאשר הארון הוא כהה, כהותו יוצרת מסתורין וזה משתלב נהדר עם מראה של חדר מסוג כזה. ניתן לפצות על כהותו של הארון ולהזמין את ידיות הפתיחה או ההזזה, וכן את יתר רכיבי הפרזול כשהם בצבעים בהירים, אך בגדלים קטנים ככל הניתן.

טיפ מס' 2 – בחדר בו התאורה המלאכותית מורגשת בעת שהיא דלוקה, העדיפו ארון לא מבריק

ארון המכיל זכוכית מבריקה עלול לסנוור אתכם אם יש לכם בחדר נורות לד בוהקות היוצרות זוהר רב בחדר. במקרה שזהו החדר שלכם, העדיפו לקנות ארון שאינו משתקף, אלא מכיל צבעי מט, ואינו יוצר אפקט מראה. את מראת הארון בחדר שכזה מומלץ לשים בתוך הארון, על חלקה הפנימי של דלת הפתיחה. הצבת מראה בחדר מאד מואר ובוהק עלולה ליצור סנוור רב בתוך החדר.

טיפ מס' 3 – בחדר בו הקירות עבים, בדיקה נעשתה והתגלה כי ניתן לחצוב – העדיפו ארונות קיר


במקרה כזה אתם תחסכו מקום רב מאד בחדר, ולמעשה לא ייגרע לכם כל מקום, למעט המקום שעל הקיר עצמו. במידה וזהו ארון קיר, דלתותיו יהיו בעובי של הקיר, וחלקו הפנימי יוכנס פנימה לפיר החציבה. כך, אתם נהנים מארון ללא נפח, אבל שניתן לאחסן בו המון תכולה. ארון חציבה למתחילים הוא בממד עומק של 60 ס"מ לפחות, וישנם ארונות עמוקים מכך, כאמור.

היכנסו  לראות מגוון רחב של ארונות ולהחליט בעצמכם איזה ארון הכי מתאים לכם תוכלו  לקבל גם טיפים נוספים לגבי ארונות  וטיפים לריהוט הבית ב א א ארונות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה